Produsele cumparate pe site-ul https://jewels-shop.ro/, platite online cu cardul bancar Visa sau Mastercard, sunt livrate de INTERNATIONAL CREATIVE INVESTMENT SRL prin curier la adresa mentionata de cumparator. Termenul de livrare este de 48h (2 zile lucratoare).

De asemenea, puteti ridica produsele din magazinele noastre:

- AFI PLOIESTI, Strada Calomfirescu nr.2, 100176 Ploiesti, parter

- CORESI SHOPPING RESORT, Strada Zaharia Stancu nr.1, 500167 Brasov, parter

-AFI PALACE BRASOV, Bulevardul 15 Noiembrie nr.78, 500097 Brasov, parter


TAXE DE LIVRARE, EXPEDIERE & MANIPULARE EXPEDIERE ÎN ROMÂNIA
Transport Standard prin Fan Courier 1-3 zile lucrătoare Tarif transport Bucuresti 19,34 RON (TVA inclus) Tarif transport in tara Porneste de la 23,39 RON (TVA inclus)* *costul transportului difera in functie de numarul de km parcursi intre sediul Fan Courier si localitatea de destinatie. Puteti accesa site www.fancourier.ro pentru a face o simulare de cost. De asemenea, exista optiunea de ridicare a coletului de la sediul Fan Courier. 


POLITICA DE RETUR
La PANDORA, satisfactia dvs. este garantia noastra. Dacă, din orice motiv, vă decideți să nu păstrați achiziția făcută, vom accepta produsele pentru o rambursare completă doar dacă sunt intacte, în starea lor inițială şi dacă sunt însoțite de documentele de achizitie (factură/bon fiscal şi garanţie în original). Produsele pot fi returnate în termen de maxim 14 de zile de la data livrării. Dacă motivul returnării constă în dimensiunea necorespunzătoare a produsului, aceasta va fi schimbată în termen de 14 zile de la data în care Vânzătorul a primit produsului necorespunzător înapoi. Daca nu vom putea schimba dimensiunea produsului, banii vor fi rambursati in termen de 14 zile de la primirea coletului de catre Vanzator. Vă rugăm să tineti cont ca taxele de transport aferente nu vor fi restituite şi rămân în sarcina cumpărătorului. Înainte de a returna produsele va trebui să ne contactați prin e-mail pandoraonline@icijewels.com pentru a obţine acceptul nostru în privinţa returului si informatii referitoare la adresa de returnare a produselor. Vă recomandăm să trimiteţi produsele returnate printr-o companie de curierat cu asigurare şi cu posibilitate de urmărire a traseului. De asemenea, recomandăm clienților să solicite o asigurare pentru a acoperi prețul de achiziție al produselor returnate. Nu ne vom asuma responsabilitatea pentru rambursare sau compensare în cazul în care coletul de retur este pierdut, furat sau administrat greşit. Nu putem accepta pentru retur produsele care au fost purtate, utilizate, modificate sau deteriorate. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul oricăror produse ce nu îndeplinesc condiţiile de retur mai sus prezentate.

Adresa de retur: Pagini (CMS) • JEWELS SHOP - magazin online

Notă de Informare privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal adresata clienților PANDORA. Notă de Informare privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal adresata clienților PANDORA Societatea, PANDORA JEWELRY ROMANIA S.R.L., cu sediul social situat in Pagini (CMS) • JEWELS SHOP - magazin online, în calitate de operator de date, dorește să vă informeze despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în contextul anumitor operațiuni realizate de Societate în scopul specificat mai jos, in conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor (UE) nr. 2016/679. Prezenta notă de informare se referă la calitatea dumneavoastră de client al companiei Pandora.
1. Scopul, categoriile de date și temeiurile prelucrării În acest sens, Societatea prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele scopuri, pe baza temeiurilor legale indicate in continuare pentru fiecare dintre acestea: SCOP CATEGORIILE DE DATE TEMEI LEGAL 1. Gestionarea relatiei cu clientii, inclusiv incheierea contractelor de vânzare a produselor Pandora și emiterea facturilor aferente acestora Nume, prenume, adresă, data emiterii facturii, produsul achiziționat, magazinul unde a fost achiziționat produsul Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului la care dumneavoastră sunteți parte. Îndeplinirea unei obligații legale ce revine Societății in ceea ce priveste facturarea.
2. Gestionarea solicitărilor clienților de înlocuire a produselor Pandora aflate în perioada de garanție, într-una din cele două modalități după cum urmează: i. Produsul defect este înlocuit cu un produs similar, caz în care este emisă o factură storno; ii. Produsul defect este înlocuit cu un produs care are un preț diferit, caz în care este emisă o factură storno și o dispoziție de plată. Pentru fiecare dintre situațiile menționate sunt prelucrate urmatoarele date: i. Nume, prenume, adresă, data emiterii facturii număr de telefon, semnătură, magazinul unde este înlocuit produsul; ii. Nume, prenume, adresă, data emiterii facturii număr de telefon, semnătură, serie si număr carte de identitate, cod numeric personal, magazinul unde este înlocuit produsul. Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului la care dumneavoastră sunteți parte. Îndeplinirea unei obligații legale ce revine Societății.
3. Administrarea solicitărilor clienților privind rezervarea Nume, prenume, număr de telefon, produs rezervat Prelucrarea este necesară pentru a face demersuri la PAGINA 2 din 5 produselor fie telefonic, fie direct în magazinele Pandora cererea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract
4. Furnizarea informațiilor cu privire la disponibilitatea unui produs, la cererea persoanei vizate. Datele personale sunt păstrate într-un document excel parolat. Nume, prenume, număr de telefon Prelucrarea este necesară pentru a face demersuri la cererea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract
5. Păstrarea contactului cu dumneavoastră prin intermediul canalelor social media Facebook și Instagram Nume, prenume, număr de telefon Interesul legitim al Societății de a interacționa cu persoanele interesate de informațiile publicate pe profilurile de social media administrate de Pandora și de a oferi un răspuns la întrebările, reclamațiile sau cererile utilizatorilor adresate prin canalele de social media
2. Colectarea datelor cu caracter personal Societatea a colectat datele cu caracter personal menționate mai sus în mod direct de la dumneavoastră în momentul interacționării cu dumneavoastră, fie prin încheierea unui contract de vânzare a produselor Pandora ori primirii unor solicitări în legătură cu produsele achiziționate ori produsele disponibile. Destinatarii datelor cu caracter personal Pentru îndeplinirea scopurilor menționate mai sus, Societatea utilizează serviciile unui furnizor de servicii de contabilitate, Apex Team International care are calitatea de persoană împuternicită de operator. Această persoană împuternicită își desfășoară activitatea comercială în Romania, iar datele dumneavoastră cu caracter personal îi pot fi furnizate pentru a fi utilizate exclusiv în limitele obligațiilor pe care și le asumă față de Societate. Datele cu caracter personal pe care le divulgăm către persoana împuternicită de noi, sunt limitate la informațiile cu caracter personal minime care sunt necesare pentru prestarea respectivelor servicii și îi solicităm acesteia să nu utilizeze datele cu caracter personal în niciun alt scop. Alti parteneri contractuali sunt, la rândul lor, operatori de date, cum ar fi furnizorul de servicii de facturare, 4 IT Soft SRL, Fan Courier, care își desfășoară activitatea în România, aceștia acționând ca operatori de date. Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că toate entitățile cu care lucrăm stochează datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate.
Datele cu caracter personal indicate mai sus pot fi puse la dispoziție sau transmise către terți și în următoarele situații: (i) autorități publice, auditori sau instituții cu competențe în realizarea de inspecții și controale asupra activității și activelor Societății si/sau care solicită Societății să furnizeze informații, în virtutea obligațiilor legale ale acesteia din urmă, precum Poliția Română, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului; (ii) pentru respectarea unei cerințe legale sau pentru protejarea drepturilor și activelor Societății noastre sau ale altor entități sau persoane, precum instanțe de judecată; (iii) terți achizitori, în măsura în care activitatea Societății ar fi transferată (în totalitate sau parțial), iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unei astfel de tranzacții. PAGINA 3 din 5 3. Transferul datelor cu caracter personal în străinătate În contextul îndeplinirii operațiunilor descrise mai sus, datele dumneavoastră cu caracter personal nu vor fi transferate în străinătate către state din afara Uniunii Europeane sau Spațiului Economic European.
4. Durata prelucrării Vă vom stoca datele cu caracter personal doar pe perioada de timp necesară pentru atingerea scopurilor de prelucrare de mai sus, cu respectarea în același timp a cerințelor legale în vigoare. În cazul în care Societatea va stabili că are un interes legitim sau o obligație legală de a prelucra în continuare datele dumneavoastră cu caracter personal în alte scopuri, veți fi informați în mod corespunzător în acest sens. Estimăm că activitățile de prelucrare detaliate mai sus vor necesita stocarea datelor cu caracter personal pe următoarele perioade: SCOP DURATA 1. Gestionarea relatiei cu clientii, inclusiv incheierea contractelor de vânzare a produselor Pandora și emiterea facturilor aferente acestora 10 ani (având în vedere că aceste documente vor fi folosite pentru efectuarea înregistrărilor contabile) 2. Gestionarea solicitărilor clienților de înlocuire a produselor Pandora aflate în perioada de garanție, într-una din cele două modalități după cum urmează: iii. Produsul defect este înlocuit cu un produs similar, caz în care este emisă o factură storno; iv. Produsul defect este înlocuit cu un produs care are un preț diferit, caz în care este emisă o factură storno și o dispoziție de plată. Pe durata perioadei de garanție, ținând cont de legea aplicabilă, inclusiv de termenul de prescripție de 3 ani 3. Administrarea solicitărilor clienților privind rezervarea produselor fie telefonic, fie direct în magazinele Pandora Până în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare cu privire la produsul rezervat 4. Furnizarea informațiilor cu privire la disponibilitatea unui produs, la cererea persoanei vizate. Datele personale sunt păstrate într-un document excel parolat. Până când Societatea va informa persoana vizată cu privire la revenirea în stoc sau, cel târziu, până la cumpărarea produsului respectiv 5. Păstrarea contactului cu dumneavoastră prin intermediul canalelor social media Facebook și Instagram Pe durata necesară prelucrării și emiterii unui răspuns la solicitările dumneavoastră, de obicei maxim 30 de zile de la primirea solicitarii ținând cont de legea aplicabilă, inclusiv de termenul de prescripție de 3 ani dupa furnizarea raspunsului * Cu excepția cazului în care este necesar să fie protejate interesele legitime ale operatorului sau a situaţiilor expres reglementate de lege sau a cazurilor temeinic justificate PAGINA 4 din 5 5. Ce se întâmplă cu datele dumneavoastră cu caracter personal după încetarea prelucrării Odată ce perioadele de prelucrare indicate mai sus expiră, iar Societatea nu mai are motive legale sau legitime de a vă prelucra datele cu caracter personal, datele vor fi șterse în conformitate cu procedurile acesteia, care pot implica arhivarea, anonimizarea sau distrugerea acestora. 6. Refuzul prelucrării și consecințele acestuia Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru scopurile menționate în secțiunea 1 la pct. 1, 2, 3, 4, 5 7, 8 și 10 reprezintă o obligație legala sau contractuală/necesară în vederea încheierii unui contract cu Societatea. În cazul în care dumneavoastră nu furnizați datele cu caracter personal în scopurile menționate mai sus, produsele/serviciile de vanzare a produselor Pandora sau alte servicii conexe mentionate la sectiunile respective nu vor putea fi furnizate, iar înscrierea pentru campaniile promoționale, precum și intrarea în posesia premiilor, nu vor fi posibile. 7. Securitatea prelucrării datelor Societatea vă informează prin prezentul că evaluează și actualizează constant măsurile de securitate implementate pentru a asigura o prelucrare a datelor cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate. 8. Drepturile persoanei vizate în ceea ce privește prelucrarea datelor În contextul prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, aveți următoarele drepturi: a) Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține confirmarea faptului că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt sau nu prelucrate și, în caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal și condițiile în care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date; b) Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în cazul în care (i) datele nu mai sus necesare în scopul inițial (și nu există un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrării este consimțământul persoanei vizate, persoana vizată își retrage consimțământul și nu există alt temei legal, (iii) persoana vizată își exercită dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) ștergerea este necesară pentru conformarea cu legislația UE sau legislația română sau (vi) datele au fost colectate în legătură cu servicii ale societății informaționale oferite copiilor (dacă este cazul), când se aplică cerințe specifice cu privire la consimțământ; c) Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazurile în care: (i) considerați că datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioadă care să permită operatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegală, dar nu doriți să vă ștergem datele cu caracter personal, ci să restrângem utilizarea acestor date; (iii) în cazul în care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile menționate mai sus, însă dumneavoastră aveți nevoie de date pentru a constata, exercita sau apăra un drept în instanță; sau (iv) v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care să verificăm dacă temeiurile legitime ale operatorului de date prevalează asupra drepturilor persoanei vizate; d) Dreptul de a vă opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situația particulară în care vă aflați, atunci când prelucrarea se întemeiază pe interes legitim, precum și de a vă opune, în orice moment, prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri; PAGINA 5 din 5 e) Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă; f) Dreptul la portabilitatea datelor, însemnând dreptul de a vă primi datele cu caracter personal pe care le-ați furnizat operatorului de date într-o formă structurată, utilizată în mod curent și care poate fi citită automat, precum și dreptul de a transfera respectivele date către un alt operator, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau executarea unui contract și este efectuată prin mijloace automate; g) Dreptul de a depune plângere în fața Autorității de Protecție a Datelor (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente. Drepturile de mai sus pot fi exercitate în orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă încurajăm să adresați o solicitare în scris, datată și semnată la următoarele adrese: Ploiesti, str Calomfirescu , nr 2, Afi Palace Ploiesti, magazin Pandora sau prin e-mail la pandoraonline@icijewels.com.
9. Reprezentantul Societății Puteți adresa orice întrebare în legătură cu prezentul document către Reprezentantul Societății, care poate fi contactat folosind următoarele detalii de contract: pandoraonline@icijewels.com.